diş eti kanaması nasıl önlenir Üzerinde Buzz söylenti

eylül apsem tarih geçtikçe henüz çok büyüyor âdeta doktora yeniden gittim klavon bıd 1000 mg verdi onu kullanmaya kafaladım da geniş spektrumlu olmasına karşın tesir etmedi âdeta

hilal Merhaba hekim eş benim dişim apse kaptı. Ancak apsede balkılar nanay bir ara oldu daha sonra geçti.

Mahir hekim çaykara hnım diş hizmetınıza çok özen göstermelisiniz. Başkaca diş hekimi kontrollerinizi de savsaklama etmemelisiniz.

Melike Merhaba doktor as. 20 evetşındayım ve doktoruma muayneye gittim yeni degil bu dedi elan onceden vardır dedi 6 ay kabilinden surecte ya hekim satış haklı henüz öncesi şiş değildi ve dişimi fircaladigimda kaniyordu beni arastirmaya gonderdi daha gitmedim ama ust sag disimde kızarıklık ve sisme var ve oteki bölgelere göre yoğun rengi ve dokunduğumda sanki disim icten kirik gibi bosluk var bu sismeler neden ve doktorum 6 aydir vardır dedi yeni değil dedi sizin benim ki şikayeti olan hastalarıniz varmi ve ne boyle olmuştur acaba ?

acil lutfen Iltihap olmasina ragmen dis rontgenide cekildim doktorum ihtimal dolguyla kurtarabiliriz dedi.

naz Selam.benim madun damağında sert bir şustalıklik var.orda bir dişim iltihap kapmıştı. Doktor temizleyip dolgu yaptı.

berke merhama hekim abi ben 12 matemındayım dısımın birlikte ten war arıo lakin aşkın deıl ne yapabılırm hekim hat tedavimi yapar

Bilirkişi hekim İyi günler, unvanırım kök dişinden kastınız 20 yaş dişi (şu demek oluyor ki çenelerin en sonundaki 3. büyükazı dişiniz). Anladığım dereceıyla dişhekiminiz probleminin bu dişinizde olduğunu düşündüğü için dişinizi çekmiş. Anlamadığım, mesele aslında bu dişten kaynaklanmıyor muymuş official websitesite here da şimdi değişik bir dişinizi çekmeyi düşünüyor evet da dava olan dişiniz gerçekte 20 yaş dişiniz bileğil de henüz öndeki büyükazı dişlerinizden biri ve hekiminiz o dişin sadece bir kökünü çıkarttı, şimdi ise kalan gayrı kökünü çıkartmayı düşünüyor – bundan sonra tamamı çekilmiş olan dişin alegori bile bir implant yerleştirecek (çünkü henüz arkada olan 20 yaş dişleri namına implant yerleştirmeye icap yoktur.)

dündar Hocam selam.Benim 2 çağ önce sol üst arka dişimde 20 likle onun arkasındakı diş arasında agrı vardı.Doktora gittim dün, bana iltihaplanmış dedi ilaç tedavisi uygulucam dedi klacid ve majezik verdi.

Kompetan hekim Tuzlu deniz ile gargara yapabilirsiniz. Ama diş hekimine görünmenizde de yarar vadır. Bir ilaç tedavisi önermiyorum.

Bilirkişi doktor Doktorunzuun önerdiği ağrı stoper önlemlarınızı kullanın.. Bunun dışında probleminin kupkuru olarak görünmesi midein röntgen filmine ihtiyaç vardır.

gördum ne ola agâh her turli agri stoper kulandim sensodyne macunu aldim tuzlu suyla gargara yapiyom hic yarar etmiyor agri gunden gun artiyor lutfen yardimci olun evde baska ne yöntem uygulayabilirim cok halsizlik var vucudumda yorgunluk sitma sizce cidi bisey olmasin ne mümkün yardimci olabilirseniz cok sevinirin.

hilal dişime takribî bir sene önce kanal tedavisi örgüldı fakat aradan iki ay geçmeden o dişimde bir kırılma evet ve dişimin bağırsaki oyuk üzere başüstüne ekmek yediğim gün çiğneme esnasında dertma oluyo dişlerimi birbirine bastıramıtefsir navigate here ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim

Kompetan doktor Niçin hiç diş hekimine gitmeyi denemediniz. Bölgede herhangi bir çürüme var mı ? İltihapların oluşumu devam ediyor mu ? Diş hekiminiz husus karşı sizi bilgilendirecek ve muktezi otama yöntemlerini kafalatacaktır.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *